SKINNYMINT TEATOX

Dette indlæg er lavet i samarbejde med Skinnymint Teatox

Jeg er hoppet på bølgen med de forskellige former for detox, og den grund at jeg intet dårligt har hørt om det, så hvorfor ikke? Det skulle være godt og få kroppen renset, men samtidig også få mere energi. Skinnymint Teatox har jeg kun lige brugt i en dag, hvor jeg både har drukket morgen og aften teen. Jeg var oppe 6.30 og tænkte hvorfor ikke bare starte med dette i dag. Det lyder måske meget reklame-agtigt, men jeg var frisk lige fra morgenstunden og langt ud på dagen med denne morgen te. Det kan være, at det er noget jeg bilder mig ind, men det virker faktisk! Aften teen er med til at hjælpe, så man ikke har alt for oppustet mave. Jeg glæder mig til at kunne se resultater! Jeg vil løbende opdatere jer med nye resultater. 

I kan tjekke alle de andres resultater ud på deres hjemmeside her. Knussss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar