MY LOVE, MON AMOUR, MIN ELSKEDE

Det er vist på tide, at jeg kommer lidt dybere ind på hvem min kæreste er. Tjo og tja, det eneste I har set til ham er et par billeder ellers har det ikke været det store omkring ham. I dette indlæg vil jeg præsentere min kæreste og give jer et billede af vores forhold. Hans navn er Lux - og kan man egentlig hedde det? - faktisk så hedder han Delux, men vi kalder ham bare Lux og bare for at gøre det ekstra forvirrende, så kalder vi ham L på bloggen. Af en eller anden grund, så er det fedt at kalde vores partnere ved første bogstav på vores blogge og selv jeg synes, at det faktisk lyder cool. L og jeg har været sammen i godt og vel 3 år samlet, dog så kan man sige, at vi 'officielt' blev kærester for to år og fire måneder siden. Det tog os over et halvt år før spørgsmålet kom 'Skal vi være kærester?', selvom vi alligevel var 'kærester' uden en titel før spørgsmålet. Vi har igennem tiden ændret os en del, synes jeg, men dog til det gode, hvor vi er 100% åbne overfor hinanden og deler alt - hvor man i starten er lidt mere genert. Dét er at være en 'blogger-kæreste' kommer med sine 'goder' for begge sider - eller  måske mest min side :-P! Jeg bruger en gang i mellem min kæreste som fotograf og desto mere han er fotografen, desto nemmere er det, at ramme de rigtige vinkler for at få de gode detaljer. Det gør det nemmere, når min anden fotograf ikke har tid. 

Vores forhold er blandet med sjov, afslappende og også en del romantiske udflugter, hvor vi mest benytter os af at nyde et godt måltid. Det sjove ved dette forhold er, at min kæreste faktisk også er min nuværende nabo. Sådan har det ikke altid været. Vi mødte hinanden før han flyttede ind ved siden af - tro mig om ikke tanken strejfede 'bliver det for underligt?' Der er i hvert fald ikke noget bedre (hvis man ikke bor sammen) at kunne have sin kæreste som nabo og ses hver dag. Alting bliver nemmere. Jeg elsker ham og nyder hver en tid med ham! I august går turen til Grækenland og hvor jeg glæder mig til at tilbringe afslappende tid med ham, jeg elsker. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar