ONE OF MY 'CHILL' OUTFITS



I min tid i Madrid blev der ikke rigtigt brugt bukser - kun lige en enkelt gang, da vi skulle besøge en kirke, men der blev hurtigt skiftet til nederdel igen. Vejret dernede har været perfekt og skønt og jeg i hvert fald kommet hjem med en tan, der afspejler vejret. Shorts er ikke lige mig og derfor har jeg kun pakket nederdele, kjoler og playsuits, som var det helt rigtige at pakke ned til en tur til Madrid. Jeg har været helt hooked på a-line nederdele, som jeg synes er så flotte og samtidig praktiske. De er så nemt at kombinere nederdele med et top, som kan afgøre, om det skal være overdressed eller downdressed. Hertil har jeg valgt at tage en Levi's t-shirt med noget skrift til at skabe et look, der ser lidt mere casual ud. Mit fly-outfit på vej hjem var dette af den grund, at det var behageligt og ikke stramt, så man kom til at svede for meget i varmen. 

Der kommer et indlæg med flere detaljer omkring turen til Madrid, som bød på så mange seværdigheder og shopping muligheder. Dog var en af dagene en af dem, man godt kunne have undværet. Meget mere om det i et kommende indlæg. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar