NATURAL NAILS


Hvor er det skønt at få nye, lækre negle igen! Der er næsten ikke noget bedre end at se sine negle friske efter en tur hos Michelle. Jeg har denne gang fået lavet nogle akryl negle med et meget naturligt look med et mønster på begge ringefingre. Michelle har fået nye lakker og spændende ting og sager hjem fra Magnetics - heriblandt var dette stempel, som selvfølgelig skulle afprøves. Den naturlige base med det hvide mønster giver et smukt feminint look og er samtidigt dæmpet uden for meget 'bling bling'. Lad mig lige fortælle om en af de fedeste fordele ved at få ordnet sine negle. For det første så 'renser' Michelle negle for skidt og skrammel, så de er helt friske til at få en manicure i form af shellac, akryl, gelé eller noget helt andet. Det bedste af det hele er, at neglene bliver så lange og stærke - i hvert fald mine! De holder sig så godt! Jeg kan slet ikke få nok af at give mine negle denne forkælelse. I kan se alle priserne her og tilmed også booke en tid på siden. I får 20% ved brug af koden 'Saba20'. Knusss <3

1 kommentar: