WHO DOESN'T LOVE JEWELRIES



I min tid, som stylist for smykke mærket hvisk, har jeg fået skrabet nogle smykker til mig! Jeg er vild vild med guld smykker, da jeg synes, at det passer bedre til mig og mine andre kombinationer af beklædnings dele og smykker. Man kan ikke sige, at jeg er helt fri for andre metaller. Selvfølgelig har jeg også sølv smykker og et par rhodineret, men det slår ikke min samling af guld. Du kan ikke tage fejl af, hvad jeg elsker mest af smykker... Ringe, ringe, ringe! Jeg kan aldrig få nok, for det er muligvis noget af det bedste, man kan kombinere på kryds og tværs, og det kan aldrig blive for kedeligt. Pt er min cross ring min yndlings samt halskæden med letter pendants, som jeg er utrolig glad for, da det faktisk er lidt mere personligt. Alle disse smykker er linket inde på min stylist profil lige her. Der findes også inspiration til at sammensætte sine (især!!) ringe og meget snart vil halskæder også blive en større del af profilen.

Dét at være 'stylist' for hvisk er måske noget, hvor folk tænker "Det kan da ikke være så specielt? Næsten alle er stylister." Om man ser det som at være noget specielt eller ej, så er det nok noget af det sjoveste, når det kommer til at vise sine kreative sider - omend så er det faktisk utroligt inspirerende for sig selv og for andre at følge med. Jeg har fået en hulens masse ud af det (se lige alle de smykker!!) og det er ikke kun smykker, der er også en masse andre præmier jeg har vundet. Det er slet ikke det sidste, men det vil jeg hellere end gerne fortælle jer, når jeg når dertil. Jeg kan sige, at det nok bliver noget af de vildeste at opleve som stylist for dette brand. I mine øjne er der så mange fordele, selvfølgelig også ulemper for nogle. Kender man til proceduren for en stylist, så kan det siges at være svært at låne smykker, når man er så mange stylister. Jeg har med tiden fundet ud af, at jeg har det bedst med egne smykker i stedet for låne - dog benytter jeg mig af det, hvis jeg synes, at et smykke ville passe perfekt ind i en styling. For mig er det ikke så nødvendigt med alle disse smykker, som jeg har fået indtil videre, for der er så mange stylings muligheder. Man lærer også, at hvis et ønsket smykke er ikke er i sin størrelse i jewelry boxen (dén boks man låner smykker fra), så prøver man sig bare ad på andre fingre. ALT er ren kreativitet og en smuk måde at udfolde sig på. 

Det kan siges at have sine fordele hos hvisk. Mange knusssss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar