EVERYTHING CONNECTS SOMEHOW

When home and fashion connects...

Min tøjstil afspejler enormt meget min indretningsstil - farverne er helt ens og meget minimalistisk. Det kan være, at det måske bare er mig, som har samme stil indenfor begge kategorier, men jeg tror faktisk, at der er mange derude, der også har det som mig. Denne collage er selvfølgelig lavet med en afspejling af, hvad jeg synes afspejler min stil og jeg, og hvor jeg finder det mest forbindende led i min indretning og tøjstil. Netshopping er det nemmeste at begive sig ud i, plus udvalget er laaangt større end i den fysiske butik. Jeg beundrer Asos for deres webshop og alle de mærker, de har samlet et sted, for ikke at nævne deres eget mærke med et stort udvalg. Det sjove ved at shoppe på nettet er, at man tit kan finde rabatkoder og få sit samlet køb lidt billigere. Hos Rabble.dk har man adskillige rabatkoder til mange forskellige webshops og heriblandt findes Asos.com også. Udover Asos, findes der også webshoppen Spartoo.dk, som sælger sko. Inde på deres hjemmeside har de skomærker som Kenzo (espadrilles på collagen) og mange andre, som virkelig kom bag på mig - her kan der også spares ved at hoppe ind på Rabble.dk og finde en rabatkode. Jeg bliver nødt til at tippe om den sidste webshop Ellos som alverdens ting og sager - både tøj og møbler! Ellos har ALT til hjemmet og bliver helt sikkert også en af mine yndlings webshops, når jeg flytter hjemmefra inden længe. Mon ikke, at jeg også kommer til at lave en collage med min indretningsstil?


Hvis en af de tre nævnte webshops ingen interesse har, så tag endelig et smut forbi fantastiske Rabble.dk og tjek deres store udvalg af rabatkoder, man kan finde. Man tænker måske, at lige den webshop man har i tankerne ikke er på Rabble.dk - tjek det alligevel, man kan være heldig at finde en rabatkode! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar