BUNNIES IN MY HEART


Følger man med på min Instagram profil (@sabatinatd) har jeg fornyligt lagt et billede ud af et par kaninunger, som min lille Kiwis kaniner har fået. De er simpelthen noget af det sødeste (!!!) og derfor skal bloggen selvfølgelig have et input af disse søde unger, der faktisk har fået en stor plads i mit hjerte. Jeg har fået lov til navngive to af dem, som henholdsvis har fået navnene Portia og Saba, hvor jeg faldt over navnene er tilbage fra Kyles datter Portia i Real Housewives of BH og navnet Saba er lidt mere indlysende, selvfølgelig mit kælenavn. Disse kaniner får et besøg af mig et par gange om ugen, da jeg overhovedet ikke kan holde mig væk! Nok er denne side af mig ikke vist så oftest på bloggen, hvilket skyldes at jeg ikke længere er indehaver af kæledyr pt (måske snart, når ungerne er store nok? :-P), men jeg har haft et hav af kæledyr igennem tiden. Jeg startede ud med omkring 20 fisk i et akvarie, hvorefter listen er blevet fortsat med undulat, hamster og to kaniner. Inderst inde er jeg vild med dyr - minus insekter!

Man kan ikke andet end at elske disse søde unger! Knusss <3

1 kommentar:

  1. De er da helt umådelig søde, de kaniner!

    // bylauradenis.blogspot.dk

    SvarSlet