PLAYSUIT LOVE


Dette indlæg er sponsoreret, men selvfølgelig baseret på egne meninger

Jeg har for noget tid siden modtaget denne smukke playsuit fra Celie.dk. Den passer perfekt ind i min garderobe og ser frem til at kunne benytte mig mere af den, når vejret er fuldstændig klar til det. Min kærlighed til jumpsuits og playsuits er enormt stor og der er en helt særlig grund til det. Det for det første super nemt at finde outfittet frem, når man ikke skal tænke på at kombinere en top og underdel sammen, for her er det simpelthen en 'no choice' situation, som jeg ville kalde det. Der er altså ikke noget valg mellem over- og underdel, det er bare klar til dig. Efterhånden har jeg fået hevet nogle stykker ind i mit klædeskab, da det er perfekt til mange lejligheder og gør det hele nemmere for mig. Det eneste, der ellers er at koncentrere sig om, er bare smykkerne. 

Celie.dk har også en masse andet at tilbyde, hvis man ikke er den store fan af playsuits, som jeg selv er. Gå ind og tjek hele deres sortiment ud. Det kan være, at der er noget, der falder I jeres smag. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar