GOODMORNING






Gårsdagens morgenmad kommer først på bloggen i dag, hvor jeg føler, at dagen bliver fyldt med planer endnu engang. I går brugte jeg dagen med min kæreste, hvor vi lavede noget morgenmad, som først blev spist ved 12-tiden, så morgenmad kan man ikke helt kalde det. Jeg nyder de dage, hvor jeg kan få mig en god omgang 'morgenmad' uden at det skal være noget alt for hurtigt. Ellers fik jeg taget nogle billeder til bloggen og til min stylist profil. Dog er besøget hos de søde kaniner altid noget af det bedste. De er såååå søde, og jeg kan virkelig ikke stå for dem! Jeg har fået min helt egen lille ninus hos dem, som kalder Portia - den er så dejlig og har den lækreste pels. 

Dagen i dag står på at hjælpe min veninde og kæreste med noget eksamensforberedelse, men jeg håber også på at kunne skubbe lidt træning ind i dagens program. Udover det, så er det omkring den 26. månedsdag jeg har med min kæreste, det er dog ikke altid noget vi går alt for meget op i. En lille påmindelse kommer der altid og jeg vil sige, at han faktisk er rigtig god til at huske vores dag <3

1 kommentar:

  1. Eeeej hvor ser det lækkert ud!

    Kh Malue
    http://mooldash.dk

    SvarSlet