SPRING SPRING SPRING

Når vejret begynder at vise sig som det gør for tiden, er der ingen undskyldninger for at bevæge sig udendørs. Jeg elsker gåture i skoven og fodre ænder. Min kæreste og jeg er begyndt at bruge vores tid på lange og korte gåture til enten skoven eller bare i nabolaget. Noget af det hyggeligeste er turene til skoven for at fodre ænder - det er virkelig noget jeg sætter pris på. At fodre ænder er noget jeg har gjort helt fra barnsben af og det vækker så mange gode minder frem. 

Vejret byder selvfølgelig på mange ting at tage sig til udendørs. Det betyder for mig, at jeg kan få mig selv ud at løbe og cykle - i stedet for at tage bilen. Jeg har måske en lidt doven tendens til at tage bilen, når vejret har været lidt øv. Mit morgen humør bliver 1000 gange bedre, hvor jeg har bare står op og gør mig klar med det samme. Det er ikke længere de øv-morgener, hvor man hellere vil ligge i sengen fem timer længere, nu er det bare op med det samme. Jeg glæder mig bare til at bliver sommer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar