OUTFITS ARE BACK AT IT AGAIN








Det kan nok siges, at det er 1000 år siden der sidst er set et outfit indlæg på bloggen. Grundet dette er selvfølgelig det kolde vejr, der har været og manglende locations. Efterhånden som jeg begynder at få inspiration fra mange steder, er det også begyndt at være vigtigt for mig med en location som kan give hele outfittet et ekstra pift og også bare give den perfekte baggrund. Det betyder enormt meget for mig, for at jeg kan være helt tilfreds med et outfit indlæg, selvom det egentlig 'bare' er tøjet der spiller den største rolle. Jeg har derfor været ude og cruise med min faste fotograf Amanda eller Dark, som vi også bare kalder hende, for at finde de perfekte locations. Det er netop lykkedes! I fremtiden vil der komme flere outfits på bloggen, nu hvor der er flere locations at tage fat på.

Meningen med dette outfit indlæg er at kunne forvandle 'en-tur-i-byen-kjolen' til en kjole til hverdags brug. Vejret er blevet bedre og det er netop tid til at trylle alle nylonstrømpebukserne frem igen. De kan bruges til så meget! Kjolen bliver helt dæmpet med de tilhørende nylonstrømpebukser og uld bikerjakken - støvlerne er prikken over i'et. Hatten er et forårs must! Den klæder næsten alle outfits og giver et touch af et fuldstændigt gennemført outfit! Jeg elsker at kombinere den med diverse outfits. Har I en kjole, der måske ikke ser så hverdags agtig ud, så hop endelig i et par nylonstrømpebukser og se hvordan kjolens look bliver. Denne kjole er fra Asos og er også en del af Asos eget mærke - jeg kan dog ikke finde den igen, eftersom det er et par år siden jeg købte den.

Mange knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar