AMBASSADOR FOR RABBLE.DK

Jeg har en glædelig nyhed at dele med jer, som helt sikkert vil gavne jer på et eller andet tidspunkt. I fredags blev jeg kontaktet af flinke Caroline, som spurgte om jeg kunne være interesseret i at være ambassadør for Rabble.dk. Det takkede jeg pænt ja tak til. Ikke kun for min skyld, men også for at kunne dele super fede rabatter med mine læsere! Rabble er kendt i Norge og Sverige, hvor de også har deres egne sider - så hvis der er nogle nordmænd eller svenskere, der læser med, så kan I klikke ind på Rabble.no eller Rabble.se. De har alverdens rabatter til næsten alt. Er man ikke lige typen, der går enormt meget op i tøj, så findes der også rabatter til andre ting, såsom rejser, børne produkter, teknologi etc. Det er i hvert fald værd at tjekke ud! 

Hvis der er nogle, der sidder med tanken "Det lyder fedt med et rabat univers som Rabble - jeg vil gerne bidrage!" Tøv endelige ikke. Rabble søger flere ambassadører, som kan være med til at repræsentere dem. Alt man skal gøre er at udfylde et ansøgningsskema, hvor man lige svarer på nogle spørgsmål. Man vil herefter få svar indenfor en uge. Lyder det interessant, så søg via ansøgningsskemaet her.

Mange knusss <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar