WHAT I AM ACTUALLY DOING

Når jeg er sammen med mine nærmeste, udover familien og min kæreste, så bruger vi tit tiden på at lave mad. Denne ret har vi nok lavet tre gange nu, og den skuffer aldrig! Krydret kartofler i ovnen sammen med laks i citronmarinade og gerne en skål salat til. Det er simpelthen så lækkert og nemt! Da vi lavede maden denne gang skete et uheld, da laksen skulle ud af ovnen... En del af laksen blev tabt på gulvet, hahahahaha. Selvfølgelig sker der et eller andet. Det gør der generelt altid, når jeg er sammen med mine "almost-sisters" Dalena og Amanda. Det ikke altid, at vi har tiden til at samle os, når lektier, sport og arbejde er i vejen. Det er derfor altid hyggeligt, at vi endelig samler os til god mad og en god snak. Selvom der nogle gange kan gå lidt tid før vi alle tre har tid, ændrer forholdet mellem os aldrig. I looove these girlies <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar