DAS DESIGN




Dette indlæg er sponsoreret og selvfølgelig baseret på egne meninger

I dag modtog jeg tre styks toppe fra DAS Design, som er et helt nyt mærke, hvor man sætter det helt enkelte i fokus. Jeg er vild toppen og den detalje rundt om halsen, som løfter outfittet fra normalt til lidt finere. Den er perfekt til en tur i byen eller bare en hyggelig middag! Jeg ved, at jeg i hvert fald kommer til at bruge denne top til en hel masse, for den passer så perfekt til alting. Mon ikke, at jeg skal erhverve mig en form for kjole, når vejret bliver lidt bedre? Udover den sorte farve har jeg modtaget toppen i hvid og kaki, men den sorte er min helt klare favorit! Jeg vil selvfølgelig vise jer, de to andre farver på et andet tidspunkt på bloggen. Hvis man er interesseret i toppen eller DAS Design's fremtidige kreationer, kan man følge dem på Instagram under navnet @das.design, hvor man også kan skrive til dem på mail. 

Hvad synes I om toppen? Go or no? Knusss <3

2 kommentarer: