BACK HOME FROM EASTBOURNE

Jeg er allerede hjemme igen efter en lækker weekend i Eastbourne, hvor jeg fik en masse inspiration med hjem. I har nok ikke engang vidst, at jeg har været afsted, fordi dagene op til rejsen har været en smule travle. Formålet med turen til Eastbourne har været pga. en konference kaldet Hand In Hand, hvor man kan få en masse idéer til at formidle Guds ord videre til de små børn uden at det kun kommer til at involvere læsning. Hvis man har fulgt med på bloggen i længere tid, så har jeg ikke lagt skjul på, at jeg er troende kristen. Denne konference har været ud over alle forventninger og har været utrolig tiltalende. Der har været så meget liv og følelse! 

Udover konferencen har der været en smule tid til at udforske byen, hvor de smukkeste hvide bygninger har været til at se til både højre og venstre. Vi boede på The View Hotel (i højre hjørne), som var så smukt og direkte ud til havet. Maden har været a m a z i n g og derfor kommer man ikke udenom mad billeder. Lørdag aften fik vi lidt tid til at nyde karbadet med LUSH bathbomb, som gav vandet en smuk pink farve. Jeg har selvfølgelig shoppet en lille smule, for det har jeg lidt svært ved at lade være med, så et lille haul indlæg skal nok komme ind på bloggen.

Jeg håber, at I har haft en super lækker weekend. Knusss <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar