SALE SALE SALE

SALE 2016

(Dette indlæg indeholder affialiate links)

1. her 2. her 3. her 4. her 5. her 
6. her 7. her & her 8. her 9. her

Når det bliver januar, er det altid tid til at finde de bedste udsalgs items. Jeg har i denne omgang prøvet at finde frem til de bedste ting, men har dog været lidt skuffet over udsalget dette år - det kan dog også bare være mig. Jeg har derfor udbredt min horisont, så jeg ikke længere kun kigger på mine sædvanlige websider, og fandt faktisk frem til en masse spændende varer. Den Malene Birger clutch har jeg kigget lidt på førhen, og nu viser den faktisk interesse igen. Hmm, mon den skal købes? Handskens kombination af ruskind og læder giver et rigtig cool look, som jeg godt ku' gå hen og synes mere og mere om. Min skepsis ved denne handske er den lille sløjfe, men prisen er igen lige til at overkomme og desuden vil de fleste af mine jakker formentlig dække den. 

Har I fundet noget særligt ved dette års januar udsalg? I så fald mangler jeg 'inspiration' (!!!) 

4 kommentarer:

  1. Jeg har desværre heller ikke fundet de helt vilde tilbud i år, men til gengæld har jeg forelsket mig i playsuiten nr. 3, det kunne da godt være jeg skulle overveje at klikke den hjem! :)

    www.holathea.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er i hvert fald lige til at overkomme! <3

      Slet
  2. Sikke en lækker collage! Er vild med hatten :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!

      Jeg synes godt nok også, at hatten er fin! Det kan lige være det sidste finish til outfittet <3

      Slet