GOOD MORNING



Selvom tiden ikke er til at sige godmorgen mere, så skal det ikke betyde, at morgenmaden ikke må vises frem. Med denne dejlige fridag jeg har haft i dag, så ville jeg udnytte tiden mere nyttigt og lave en lækker omgang mættende morgenmad. De andre dage ville min morgenmad se meget anderledes ud. Det ville være minus appelsiner, minus jordbær smoothie og kun en skål med müsli med skyr. Jeg siger hele tiden til mig selv, at jeg skal huske at spise mere frugt og i denne vintertid mangler der C-vitaminer, hvilket citrusfrugter indeholder en masse af. 

Lige for tiden eksperimenterer jeg med sammensætningen af forskellige frosne bær og saft, som skal give en den bedste smoothie! Jeg bruger mest frosne bær, da jeg er vild med 'slush-ice' konsistensen. Mere om det kommer i et andet indlæg. Knussss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar