GUCCI SCARF


Efter en lidt længere overvejelse er jeg kommet til, at beslutningen blev til et nyt halstørklæde. Lige meget hvilken jakke jeg har på ses der altid et tilhørende halstørklæde - også når graderne er blevet lidt højere. Halstørklædet er nok helt væk, når graderne når de 18-20 grader. Af flere grunde, synes jeg, at et halstørklæde pifter jakken op eller giver et mere 'layered' look. Lag på lag sæsonen er jo i gang, og derfor skulle et halstørklæde til. 

Jeg har været på udkig efter dette halstørklæde i længere tid, og nu blev det dét perfekte tidspunkt. Jeg er vild med det - især fordi det kan snøres ind i hinanden uden at være for langt i stedet for at vikle det rundt om halsen flere gange, hvis det er til at forstå, haha. Mange knusss og jeg håber, at I har det godt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar