FROZEN STRAWBERRY SMOOTHIE

Jeg fik af min arbejdsplads en selvvalgt julegave - en smoothie maskine, som jeg faktisk er gået hen og er blevet rigtig glad for. Eftersom jeg har lavet et løfte med mig selv om at spise mere frugt, så hjælper hjemmelavet smoothies og juice en del! Jeg er ellevild med det. Det jeg er allermest vild med er konsistensen, når der benyttes frosne bær. Konsistensen af slush-ice i en lidt tykkere form. Indtil videre har jeg brugt frosne hindbær og jordbær og planerne om at udvide de frosne bær er igang! 

Til denne jordbær smoothie er der brugt:
  • Frosne jordbær (ca. 2 håndfulde) 
  • Saftevand og vand blandet sammen
  • En smule tranebær saft
  • Citron-/limesaft 

Så snart jeg er gået igang med flere forskellige smoothies og juice, vil jeg selvfølgelig dele opskrifterne med jer. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar