THROWBACK THURSDAY TO MALTA

Hvis der er noget, jeg ikke kommer til at glemme, så er det uden tvivl studieturen til Malta med min klasse. Malta er noget af det smukkeste jeg har oplevet - lige fra omgivelserne til maden. Jeg tror, at vi boede i byen Sliema, hvor det tog os omkring 5-10 min. at gå til byen. Den smukke havn med hundredvis af både og smukke palmer var lige overfor alle butikkerne. Lige fra den dag vi ankom til dagen vi skulle hjem, har alle mine dage stået på shopping undtagen den ene søndag, da butikkerne var lukket. Fordelingen af skolearbejde og fritid var meget fin og vi fik set alt hvad der skulles ses. For mig var der en perfekt balance mellem skolearbejde og shopping. Min gruppe klarede det helt perfekt! Vi fik alle vores oplysninger og fakta med hjem til Danmark igen, og vores opgave manglede kun lige at blive skrevet ind. 

Maden var utrolig billig (!!) og super lækker ovenikøbet. En af dagene blev nogle af os piger enige om, at vi skulle smage deres sushi - because who doesn't love sushi? Det var så lækkert og fyldt med fisk i stedet for ris over det hele. Jeg fik nok spist noget forskelligt hver eneste dag og mindes ikke at have spist det samme sted to gange - så det blev ligeså vel også en oplevelse for smagsløgene.

Jeg fik i hvert fald nydt den del af Malta, jeg var på, til det yderste. Det er muligvis ikke sidste gang, at jeg tager afsted til Malta. Omgivelserne var fantastiske og vejret var skønt. Intet at klage over. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar