ZARA SAILOR COAT



Jeg har endelig fundet noget på udsalg! Det har taget lidt længere tid end det normalt plejer, men bedre sent end aldrig, ikke? Jeg brugte min lørdag med min kæreste og hans familie i København for at kigge på dette års januar udsalg, som viste sig at være 100 gange bedre end det lokale shoppingcenter, hvilket også var forudset. Denne smukke frakke blev fundet i Zara i Fields til kun 299,00 kr. Jeg opdagede, at en knap manglede og blev herefter i tvivl, om den så skulle med hjem. På vej ud af Zara fortrød jeg straks, at jeg ikke havde den med ud af butikken - hvilken kun kan betyde én ting = den skal med hjem! Mit problem med knappen betød egentlig ikke noget, for jeg havde allerede fundet 3 mulige måder at redde den på. 

Har I fundet noget ved dette års januar udsalg? Knusss <3

1 kommentar:

  1. Wauwww hvor er den bare lækker!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet