B&W OUTFIT KIND OF DAY

New Look sko H&M bælte MICHAEL Michael Kors taske

Helt simple outfits er det bedste, synes jeg. Især til hverdagen. Jeg hører dog flere gange, at mine outfits er detaljeret, så det simple bliver overskygget. Når jeg vælger et outfit ud, så bliver det ofte skoene, som afgører om outfittet er helt fint eller bare my kind of hverdagsstil. Ligeså vel spiller smykkerne en rolle, for ej at glemme om det er en cross body taske eller clutch jeg har ved min side. Hvis man har fulgt bloggen i længere tid, ser man måske en tendens til, at jeg enten klæder mig i helt hvidt eller sort - mere simpelt bliver det ikke! 

Et lille sidespring: Tænk, at det er i morgen jeg bliver student og endda på sidste dagen. Jeg er slet ikke parat og slet ikke mentalt. Jeg håber på det bedste!! Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar