STUDENTERDAGE



Jeg fik den længe ventede hue på den allersidste mulige dag - onsdag d. 24/6! Hvilken glæde det medbragte. Efter 3 år på gymnasiet ville min klasse og jeg feste og fejre huen med en god bytur. Det hele var godt indtil en halv time før lukketid i byen... Jeg vred om i mine sandaletter midt i min dans på dansegulvet og endte på skadestuen. Min kæreste hentede mig og min veninde og kørte mig på skadestuen for at tjekke foden, som var slemt forstuvet! Tænk engang at skulle starte sine studenterdage med en forstuvet fod og krykker. Den nat græd jeg af én grund = mine studenterdage, som skulle være festlige og sjove, så pludselig sorte ud. Jeg var på dette tidspunkt ikke i stand til at se optimistisk på det hele, selvom jeg altid prøver at finde det gode ved alting. Min kæreste hjalp mig med at se mere lyst til på det. 

Det blev torsdag morgen. Foden var stadig enormt hævet og jeg kom ingen steder uden krykkerne. Der skete først noget om lørdagen, da mine forældre holdte studentergilde for mig. Jeg kunne bevæge mig rundt med en krykke. Søndag og mandag bød på studenterkørsel, som jeg slet ikke ville gå glip af - det var dog stadig ved hjælp af mine krykker. Det blev efterhånden bedre og bedre, så jeg til sidst smed krykkerne. Studenterkørsel var det sjoveste og helt sikkert noget, jeg ville blive ked af at gå glip af. De efterfølgende dage har stået på strand og hygge med både familie, kæreste og venner. 

Det endte alligevel bedre end forventet, selvom der ikke blev flere byture for mit vedkommende. Nu kan jeg bare se tilbage på hele med et smil og en studenterhue med en masse minder fra venner, familie og en utrolig dejlig klasse igennem 3 år. 

5 kommentarer:

  1. Elsker fin blok bror, den er så euforisk og inspirerende. Hilsen mark juu

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, bror juu. Det er dejligt at se dig være forbi bloggen ;-)

      Slet
  2. Hvor har du bare en skøn og fantastisk blog! Jeg læser med fremover.
    Kæmpe stort tillykke med huen! Jeg kan slet ikke vente til, at det bliver mig der får huen på!

    Kram // www.ahmfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for både den fine kommentar om min blog og huen!

      Det glæder mig at høre, at du vil læse med fremover. <3

      Slet