MY NEW MICHAEL KORS BAG


Jeg har tænkt på denne skønhed lige siden jeg fandt den på Michael Kors' hjemmeside. Desværre levere Michael Kors' ikke til andre lande end USA og Canada - men det stoppede mig ikke i at søge efter andre hjemmesider, der forhandlede denne Michael Kors Fulton Small Quilted-Leather taske. Nordstrom dukkede op, som også er en amerikansk side, men de leverede til udlandet. Selvom dette var min store chance for at få den smukkeste taske (udover Chanels umådelig smukke 2.55 tasker), så skulle jeg også tænke på tolden, der ville blive lagt i, hvis den blev taget i told på vej hjem til mig. Det ville jeg heller ikke risikere, og det fik mig til at tage en tur til Strøget for at tjekke Michael Kors butikken. Ærgerligt for mig, så var den der ikke. 

Denne taske skulle være en studentergave fra min kæreste, der virkelig ønskede at jeg også skulle have den. Jeg huskede heldigvis på, at min mors venindes datter var taget til USA og Canada, og det var min chance for stadig at kunne få tasken. Det hele endte lykkeligt og min studentergave fra min kæreste blev reddet - selvom alternativer til andre gaver allerede var begyndt at finde sted. Jeg er super glad for tasken på trods af, at den kan være lidt lille, men helt perfekt for mig, da mine ting lige præcis kan være dernede. Jeg takker min kæreste for denne smukke taske og min mors venindes datter for at redde gaven. TUSINDE MANGE GANGE TAK! 

Det er en lidt for tidlig gave, men det betyder ikke noget for mig, der først bliver student d. 24/6. Tiden går aaaalt for hurtigt! Knussss <3

4 kommentarer:

  1. Hold da op den er fin, heldige dig!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Rigtig sød taske!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet