WEEK 2

Velkommen til bloggen i det nye år, hvor jeg allerede har flere planlagte indlæg, som skal fuldføres. Hvor jeg glæder mig til at komme i gang igen! Dette indlæg kommer til at handle om, hvad jeg egentlig foretog mig i sidste uge - som måske også kan give et indblik i den lille stilhed, der har været på bloggen. 

Jeg sætter normalt ikke nytårsfortsæt for mig selv, men denne gang synes jeg simpelthen at det skal være. Et indlæg om mine nytårsfortsæt bliver i et seperat indlæg. Sløret kan dog løftes for min træning og seriøsitet, som jeg meget gerne vil holde fast på. Der skal derfor lidt sundere mad på bordet flere gange om ugen end før, hvilket de to øverste billeder kan illustrere. Jeg vil dog ikke lukke fuldstændigt for det usunde, men dog skærpe forbruget, så det kun sker i weekenden - det ses lidt for tydeligt på det sidste billede. Udover dette har jeg været i biografen med mine veninder og se Taken 3 med spisning inden i fredags. Desværre har jeg ikke fået et glimt af det med kameraet. I lørdags tog til Kbh for at udforske udsalget, som jeg hvert år gerne kommer til. Enten var det mig eller også var der simpelthen ikke så meget udsalg at råbe hurra for? Jeg endte med at købe et par bukser, strømper og lidt undertøj. På den lyse side fik jeg da sparet lidt penge til noget endnu vildere måske ;)

Jeg håber, at I er kommet godt ind i det nye år! Knuusssss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar