NEW YEAR'S RESOLUTION

Nytårsfortsæt

Jeg har ikke de helt store nytårsfortsæt, og normalt sætter faktisk slet ikke sådan nogle mål for mig selv på denne måde. Dog har jeg i år valgt, at jeg gerne vil benytte mig af nogle mål. Jeg har ingen intentioner om at tabe mig, men derimod få en krop, der er markeret og sund. Derfor vil jeg begynde at spise massere af frugt - lige nu spiser jeg ikke særlig meget frugt overhovedet, men det er jeg allerede begyndt at lave om på. 

Udover dette så lyder madpakke fortsættet som noget meget underligt... For mig er det også en underlig ting at sætte på collagen, men jeg har fundet ud af, at mit forbrug på mad er ALT for højt. Nu hvor kigger tilbage vil jeg hellere end gerne have brugt de penge på en masse andet - såsom en Chanel taske, som nok først bliver en realitet engang i fremtiden. Dog ville Chanel ballerinaerne havet været i hus, hvis ikke alle mine penge var gået på mad. Madpakken skal i hvert fald pakkes og være sundere. 

2 kommentarer:

  1. Hold nu helt fast en lækker blog du har dig! Super skønt layout, og virkelig fine billeder i dine indlæg! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog, vi kunne måske følge hinanden? ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, skal du have!!! Det er super glad for at høre <3

      Jeg smutter forbi din blog med det samme.

      Slet