OUR JOURNEY IS GOING ON

Jeg undskylder rigtig meget for de forsømte dage på bloggen! Jeg håber forresten, at I havde en god jul med jeres dejlige familier. Jeg nød i hvert min juleaften og vandt en plastik fugl i pakkeleg - det er genialt! Maden var også suveræn. Hvis der er noget jeg glæder mig til juleaften, så er det maden, der spiller den store rolle. Jeg elsker simpelthen kartofler, flæskesteg, rødkål og brunsovs. Heldigvis så er dette ikke et måltid, som stilles til aftensmaden hver aften... Hvor ville min mave dog ikke have godt af det. Meeeeen nytårsaften er lige rundt om hjørnet!

Vi nærmer os snart årets ende.. Dette år har virkeig været fantastisk for mig. Et indlæg om dette kan læses d. 30 december. Jeg afslutter dette år med mine bedste venner og min kæreste! Det ser jeg frem til - og jeg ser endnu frem til år 2015, som kommer til at tilbyde et hav af oplevelser. Jeg håber, at I har haft et fantastisk år 2014 med en masse gode minder <3

2 kommentarer:

  1. Er enig, julemaden er simpelthen fantastisk! Glædelig jul ;)

    NelliesCloset

    SvarSlet
    Svar
    1. Glædelig jul til dig også <3

      Slet