BLACKHEAD KILLER





Dette indlæg er sponsoreret, men er baseret på egne meninger

Endelig har jeg fået tid til at give mit ansigt en lille behandling. Jeg døjer ikke med hud, der har alvorlige problemer, men engang imellem finder jeg stadig en eller to bumser. Hudorme kan også være et problem til tider. Dette kit er et musthave, hvis man virkelig døjer med irriteret hud. Det er perfekt til at rense huden og porerne! Resultatet giver den glatteste og blødeste hud, man nogensinde har kunne mærke på sig selv. Det er som at mærke en babys hud, når man har været igennem de tre trin! 

Det smarte ved dette kit er, at det hele står på bagsiden! Man starter med 'Facial Cleanser', som åbner porerne. Derefter vaskes det af igen, og man påfører nu 'Blackhead Killer' masken, som skal være på til den tørrer. Når man har revet den af påføres 'Face Moisturizer', som giver det bedste resultat! Den kan benyttes til hverdag og gør huden så blød. Jeg er blevet stor fan af dette kit!

Gaveæsken kan købes på luxstyle.dk her.

2 kommentarer:

  1. Uhh... Ser lækkert ud :)
    Jeg vælge dog at bruge dampbad til at åbne mine porre, før jeg påføre min black maske. :)
    Jeg har ikke selv så mange hudproblemer, kun lige op til min menstruation, hvor det er jeg vælge at bruge en bumsecream fra garnier, som jeg bruge hveraften inden jeg skal sove, næste morgen vælge jeg så at vaske den af. :)

    Men det kunne være man skulle prøve det her i fremtiden :)

    Knus
    Angie

    SvarSlet
    Svar
    1. Dette kit er i hvert fald lige til! <3

      Slet