MY MORNING RUTINE

MY MORNING

Mine morgener er stort set ens hver dag undtagen i weekenderne, hvor jeg har lidt mere tid til at tilberede en ordentlig omgang morgenmad. I hverdagene bliver morgenmaden næsten altid sprunget over, fordi jeg slet ikke har appetitten til det så tidligt på dagen, derfor bliver det bare til en banan og et glas vand og nogle gange en kop te til at friske det hele op. Inden jeg overhovedet når der til, så bruger jeg lige tiden på at friske mig helt op. Først en tur på toilettet for at børste tænder og vaske mit ansigt, hvorefter min make-up bliver lagt. Det tager mig omkring 10 min. at ordne min make-up og mit hår. Jeg bruger altid de samme produkter til min make-up rutine - og jeg er vild med dem, for de svigter aldrig. Til tider kan jeg godt finde på at tjekke Ezzence for at se, om jeg er heldig nok til at finde nogle af mine produkter lidt billigere - og hvis ikke, så har Rabble altid en rabatkode, som kan benyttes. Det er især lækkert i denne tid, hvor jeg er studerende igen og ikke har ligeså meget tid til at arbejde, og derfor må jeg spare, hvor jeg kan. 

Mit outfit er faktisk meget sjældent besværligt for mig. Det er lige til og jeg finder hurtigt ud af, hvad jeg gerne vil have på til dagens anledning. Jeg tænker ofte på den enkelte del, jeg gerne vil have på og derefter sammensætter jeg det efter den bestemte del. Det finder jeg ekstremt nemt og sparer mig for en masse tid, for har man ikke hørt en masse historier om, at piger bruger aaaalt for meget tid på at sammensætte et outfit og dernæst rode hele værelset til. Kender man ikke også de historier med, at man har alt for meget tøj, men alligevel intet har at vælge i mellem? Derfor er netbutikkerne something made from heaven! Jeg elsker, elsker, elsker at netshoppe! Hvem elsker ikke at kunne have det hele foran sig? Nelly.com er en af de hjemmesider jeg benytter mig af - for det første ingen told, for det andet gratis fragt og derfor er det en af de uundværlige netshops for mig. Deres udvalg er ligeså uundværligt, da deres hjemmeside indeholder så mange lækre mærker!! 

Og lad mig lige tippe jer for den fedeste konkurrence, der kommer lige rundt om hjørnet! Rabble.dk  giver en meget heldig og hurtig vinder et gavekort på 1000 kr. til Asos! Man skal være ualmindelig hurtig og klar. Konkurrencen sker mandag d. 19. september 2016 mellem kl. 16:00 - 18:00, hvor der vil blive lagt en gavekortskode ud på deres Asos site. Så vær klar med jeres shopping kurv på Asos og vær vågen inde på deres hjemmeside, når gavekortskoden kommer ud. Det er først til mølle, så den hurtigeste og mest vågne person løber afsted et lækkert gavekort! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar