BECOME A PART OF THE HVISK STYLIST FAMILY



Hvis I ikke allerede ved det, så er jeg en del af det stylist team, der er hos hvisk - det virkelig noget af det fedeste community! Det er snart ved at være ét år siden det hele startede for mig og der er sket så mange ændringer siden da. Jeg husker tydeligt, hvordan jeg glædede mig til at kunne udfolde kreativt på en anden måde end jeg normalt plejer, fordi jeg enormt meget interesserer mig for detaljer! Selvom smykker er en lille del af outfittets helhed, så viser det stadig rigtig meget hos en person. Hvis man ligesom mig elsker bare at sidde at sammensætte smykker og give smykkerne fokusset i forhold til helheden, så er stylist muligheden for hvisk perfekt!! 

Som stylist har man en masse fordele, så frygt ej for at man pludselig føler, at man skal spendere en masse penge på smykker bare for at kunne lave nogle stylings. Hos hvisk kan man nemlig låne smykkerne fra en jewelry box, hvilket er ret fedt, hvis man også er i tvivl omkring et smykke, man gerne vil købe - så dét lige kan ses i virkeligheden og om man har fat i den rigtige størrelse. Udover denne fordel kan man som stylist optjene point, som man benytte sig af i stylist shoppen, som eksklusiv for stylister. Jeg har bl.a. brugt mine point på et par Ray Ban solbriller og M2 Beaute Serum, som har en værdi på over 2000 kr. tilsammen. Shoppen indeholder en masse kendte mærker og stylisterne er selv med til at have indflydelse på hvilke produkter, der er til at finde. Er det ikke fedt? Og selvfølgelig får stylister et indblik i nye kollektioner før alle andre - og og og så er der stylist rabat på alle smykkerne! 

Hvis man synes, at det lyder fedt at være en del af stylisterne, så tilmed jer endelig!! Det koster ingenting - så hvorfor ikke? Der er kun fordele for dig selv. Har man spørgsmål eller problemer, så vil jeg altid være behjælpelig, hvis man sender mig en mail eller smider en kommentar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar