SILVER PLISSÉ CULOTTES




Dette indlæg er lavet i samarbejde med TFNC London

Jeg har begivet mig ud i noget lidt anderledes end hvad jeg normalt plejer - og jeg er helt vild med det! Nogle gange er det bare at kunne bevæge sig lidt ud af sine comfort zoner, hvilket jeg faktisk til tider kan have det lidt svært med, især når det kommer til tøj! Da vidde bukser begyndte at blive en trend, blev jeg en smule forbavset, for jeg synes på ingen måde, at der var et kønt syn - og her er det bare mig igen, der ikke giver det en chance.. Plissé trenden har taget mig med storm! Hvor jeg bare synes, at det er SÅ flot. 

Jeg har allerede flere outfits i tankerne med disse culottes! Når efteråret begynder at nærme sig, så smider jeg helt sikkert en hvid sweater over - jeg kan allerede se det for mig! På en eller anden måde, så glæder mig lidt til lag-på-lag sæsonen, som jeg håber kommer til at se godt ud. Knusss <3

4 kommentarer:

  1. Shiit de seje de der, de er! Kun dig ville kunne rocke dem så godt som du gør:)

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor er du sød! Tusinde tak <3

      Slet
  2. Dit outfit er virkelig fint vil jeg så gerne eje! :-)
    Sunny | kevinluo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen tvivl om, at det ville klæde dig!! <3

      Slet