ONE STEP CLOSER TO MY DREAM

Lørdag d. 30. juli kl. 00:00 fik flere at vide, om de kom ind på deres drømme uddannelse og heriblandt var jeg en af dem, der ventede spændt. Lad mig sige det på den måde, at jeg i lang tid ikke har været nervøs for noget, men det var jeg denne gang. Jeg var godt nok træt, selvom jeg hele tiden prøvede at holde mig vågen, så faldt jeg i søvn 23:54 og stod op igen 00:02 og var straks i gang med at tjekke mine mails og min e-boks. HELDIGVIS var der en besked fra Roskilde Universitet, hvori der stod, at jeg var blevet tilbudt en plads på min ønskede journalistlinje. Der er flere grunde til, at jeg har valgt at studere på universitet fremfor en journalist højskole. På Roskilde Universitet bliver journalistikken kombineret på tre forskellige måder: Humanistisk, naturvidenskabelig eller humanistisk-teknologisk. Det jeg kommer til at læse er humanistisk-teknologisk + journalistik, fordi jeg synes, at netop de to komplimenterer hinanden på en rigtig god måde og giver rigtig gode muligheder for min fremtid. 

Jeg glæder mig til at komme i gang med studiet igen og endelig derefter komme ud på arbejdsmarkedet! For alvor føler jeg, at jeg er et skridt tættere på journalist drømmen og lidt mere voksen end før. Det hele bliver så spændende!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar