SUMMER NAILS









Jeg var i fredags en tur i Rødovre for at få lavet de lækreste shellac negle. Her må jeg blindt indrømme, at jeg ingen anelse havde omkring denne form for negle, da jeg udelukkende kun havde hørt om gelé negle. Ja, her er jeg en smule på udebane. Det bedste ved shellac er, at det faktisk er sundere for neglene og det holder i utrolig lang tid i forhold til almindelig neglelak. Dette er en god ting for mig, som er utrolig doven med neglelakken. Neglene ser også meget bedre ud med shellac, der giver glans og stærke negle. Jeg er ellevild med det, og det bliver helt sikkert ikke sidste gang for mig med shellac! 

Til mine søde læsere, så kan jeg tilbyde jer 20% på shellac neglene, som man slet ikke kommer til at fortryde! Michelle er en super dygtig negleteknikker, som virkelig har styr på det, hun laver. Intet andet end kvalitet! Hop ind på hendes Facebook side her og tjek hendes arbejde ud. Udover at lave negle, så laver Michelle også vipper, som er utrolig populært. Alt dette og priserne kan man læse mere om inde på hjemmesiden her. Ved brug af de 20% brug koden 'Saba20'.

Mange knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar