GO DENIM GO DENIM GO DENIM

Denim skirts

Denim jeans




1. Esprit   2. Esprit   3. Diesel   4. Esprit   5. Gucci   6. Esprit
7. Balmain   8. Esprit   9. Ganni   10. Valentino   11. Esprit


Denim, denim, denim... Har man ikke set boyfriend jeans eller denim nederdele, så ved jeg ikke helt, hvor man har befundet sig? Det er til at se alle steder både på gaderne og på de sociale medier. Jeg har derfor valgt at sætte fokus på denim nederdele og jeans, som skal inspirere jer til at 'feel the vibe', i dette indlæg. Butikken Esprit kender mange af jer nok til, men tit er man nok gået lige forbi den, fordi man føler, at det er en butik for lidt ældre kvinder - her må jeg lynhurtigt slå ned på det statement! Nu skal jeg heller ikke være helt for hellig i denne sag, for jeg havde det på samme måde. Jeg har nu været igennem deres webshop www.esprit.dk og er temmelig overrasket over hvor meget denim, der lige er til at finde. Det er som om, der er et helt nyt univers, som har åbnet sig. Dét, jeg er specielt glad for at have fundet, er de jeans, der ikke for baggy, men faktisk sidder omkring benene - dog ikke for stramt, så der stadig er lidt luft i mellem. Disse Valentino støvletter, synes jeg, er perfekte til et par jeans som disse - om outfittet så skal piftes op, kan blusen afgøre. Til overdelen har jeg valgt en meget simpel t-shirt vs. ekstravagant bluse fra Balmain. Ligeså vel, har jeg valgt en grøn Gucci bluse til at matche en denim nederdel for gøre det til et lidt mere going out look. Der er mange muligheder at rode rundt med i denne denim trend. 

Snyd ikke jer selv for at tjekke deres udvalg ud! Knussss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar