MICHAEL KORS SLOAN LARGE QUILTED-LEATHER

Jeg har drømt om denne taske i en måned nu! Drømme er bare ikke altid ligeså let at opfylde, som man ellers lige går og tror til tider. På nettet har jeg søgt på diverse danske websider, som måske kunne have denne taske liggende, dog havde Zalando denne taske, men kun i farven sølv - ligeså vel så jeg denne taske i en butik i Roskilde og kun i farven sølv igen.. Mit håb lå i, at jeg ville have min veninde til at købe den til mig, som er bosiddende i Canada pt og dermed sende den til DK. Inden da blev jeg nødt til at forsøge mig i Michael Kors butikken på Strøget, hvor jeg trådte ind til denim versionen. Straks spurgte jeg efter tasken i 'læder' med guld hardware, som HELDIGVIS var i butikken - bare gemt lidt væk. Tasken besidder det blødeste lammeskind og er så SMUK! Det er både en skuldertaske og en crossbody, så man kan benytte sig af den på forskellige måder. 

Jeg kan ikke andet end at smile og tænke over hvilke outfits, der ville klæde tasken. Jeg kan umuligt være den eneste, der har det sådan med nye ting. Lige en påmindelse om, at der er lige nu er 600 kr. at spare hos Michael Kors på Strøget ved køb af mindst 2500 kr., så hvorfor ikke benytte sig af den dejlige mulighed, hvis der er alligevel er noget, man har gået og haft i overvejelserne. Knussss <3

2 kommentarer: