CRAVING SUMMER SO BAAAAADLY

Jeg har i disse dage lidt svært ved at fokusere på andet end sommer. Særdeles fordi vejret er begyndt at ligne noget, der nærmer sig sommer - men lad os nu ikke håbe for meget, vi kender efterhånden det danske vejr som svinger lidt. I skrivende stund bliver der også talt om sommerens planer. Jeg har lidt planer med min kæreste om en rejse med hans fætter og kæreste, men der er i øjeblikket også tale om en familieferie til en unknown location pt. Sommeren byder på en masse ting og forhåbenligt også et nyt kapitel i mit liv, som I kommer til at høre meget mere om i et helt andet indlæg. Lige nu craves der sommer og strande i store mængder, derfor har jeg brugt min tid på at kigge på gamle ferie billeder og selvfølgelig en masse tumblr inspiration - hvem kan få en i mere stemning end tumblr kan? 

Hvad er jeres planer for sommeren? <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar