GET YOUR OWN SCREEN PROTECTION



I et samarbejde med Billige Panserglas har jeg fået muligheden for at give et panserglas til en heldig læser. Jeg bruger selv panserglas til min iPhone, og synes, at det er en stor hjælp til at beskytte skærmen - ikke en eneste ridse har ramt den "rigtige" skærm, hvilket er det vigtigste for mig. Hvem gider betale 2500-4000 kr. for en ny skærm, når man kan købe beskyttelse til knap 100 kr.? Eller vinde det her ;)

Hvis du gerne vil vinde et panserglas til din iPhone, skal du bare skrive en kommentar med email eller like mit Facebook opslag her. Jeg tjekker både indlægget og opslaget, når der findes en vinder. Tilmelder I jer denne giveaway på bloggen, er det enormt vigtigt med email, da jeg vil kontakte jer der. Vinderen trækkes fredag d. 11/12 - 2015.

Ps. dette panserglas er kun til iPhone 6 og 6s - andre panserglas kan købes på Billige Panserglas.

Knussss <3

3 kommentarer:

  1. Har lige købt iPhone 6s, så det ville da være dejligt med lidt skærm beskyttelse :)

    SvarSlet
  2. Jeg håber på at vinde da det kunne være dejlig til min Iphone 6, som jeg lige har ødelagt, det panser glas jeg havde på :)

    Louisefrolich@hotmail.com

    SvarSlet
  3. julie-meldgaard@hotmail.com

    SvarSlet