BOOTS BOOTS BOOTS


Støvler Asos

Når temperaturen falder og årstiden skifter, skal skoene i den grad kunne følge med. Selvom sidste års støvler stadig er brugbare, skader et nyt par ikke. I flere år har min mor sagt til mig, at jeg går med ét par sko til de er ødelagte, i stedet for at skifte i mellem mine sko - dette er helt klart en god undskyldning for at mig at erhverve mig et nyt par støvler, så der er mere at skifte i mellem, haha. Jeg har denne gang valgt et par lidt anderledes støvler, hvilket giver mig et lidt andet look, men jeg har altid gerne ville have nogle støvler med spids og samtidig uden høj hæl. Det helt særlige ved disse støvler er, at de skinner usædvanligt mere end mine andre støvler, der er af materialerne læder og ruskind. 

Jeg er vild med det skinnende look, som giver et modspil til resten af outfittet. Der kan helt sikkert skabes en masse outfits med disse støvler - både lidt finere og mere afslappede. Knusss <3 

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen fantastiske fede boots, og jeg er ligesom dig virkelig vild med det skinnende look de har! :)

    God aften!
    wwww.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør bare lidt mere med det skinnende look!

      Slet