SIMPLE WISHES

WISH LIST

1. her // 2. her // 3. her // 4. her

På en dag hvor man alligevel ligger syg, hvorfor ikke sidde og tænke over hvilke ønsker, man har. Jeg er enormt dårlig til at fortælle folk, hvad jeg ønsker mig - mest fordi jeg ikke ved, hvad jeg ønsker mig. Mine gaver kommer mest i kontanter og gavekort, men egentlig vil jeg helst have pakker. Det er lidt for meget at forlange, når jeg ikke engang kan sige, hvad jeg vil have. Med tiden er jeg blevet mere opmærksom på min stil og hvad jeg behøver, hvilket også gør det markant lettere at kombinere en ønskeliste. 

Ønskelisten er mere en general ønskeliste end bare juleønsker. Hen ad vejen har jeg muligvis erhvervet få ting af de ovenstående ønsker inden jul. Det skal selvfølgelig ikke stoppe nogen i at købe en gave til mig ud fra collagen. Jeg er især vild med handskerne, der har pels på sig. Den fine detalje er perfekt! Jeg har et par lignende i uld, men bare i grå. Udover handskerne er guld smykkerne noget jeg kan bruge til enhver begivenhed og bare hverdag - disse smykker er bare et udpluk af hvad jeg kan lide. Chanel make-up kan aldrig gå galt hos mig - er man i tvivl, så er det helt klart Chanel.

Knusssss <3

2 kommentarer:

  1. Åh, uret og smykkerne er bare så flotte!
    - God søndag :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God søndag til dig også <3

      Slet