HVISK 100 KR. RABAT

HVISK kampagneFor godt og vel en uge siden blev jeg en del af hvisk stylist teamet og kan nu tilbyde jer 100 kr. rabat, når I handler for 400 kr. Måske kender I nogle ønskelister, der inderholder smykker fra hvisk, som er til en helt overkommelig pris. For lige at fylde de 400 kr. ud, så der kan komme en rabat på 100 kr., er det da altid lækkert at kunne købe lidt til sig selv også. På billedet er der et lille udsnit af, hvad hvisk kan tilbyde - det er dog et lille udsnit, så der findes endnu flere lækre smykker på hvisk i guld, sølv, rhodineret, rosé etc. 

Hvis I mangler lidt inspiration, kan I tjekke min stylist profil ud her. HUSK for at opnå rabatten skal koden sabatina benyttes inden I betaler. God shopping hos hviskMange knussss <3

4 kommentarer:

  1. Velkommen til teamet! Jeg blev selv en del af det for omkring en måned siden :)
    Rigtig lækker collage btw!
    Knus Maria
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har forresten nomineret dig til "The Liebster Award", som jeg håber du vil tage i mod og besvare spørgsmålene.
      Knus

      Slet
    2. Tusinde tak! Det er virkelig fedt at være en del af teamet <3

      Jeg tager med glæde i mod The Liebster Award, som er en fantastisk mulighed for "mindre" bloggere!

      Slet
  2. Deres smykker er så fine !

    Jeg har normineret dig til The Liebster Award, som er en god måde at lære andre blogge at kende på. Jeg håber, at du vil give det et kig, og svare på de spørgsmål jeg har givet dig :)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet