WEDNESDAY'S GET THE LOOK NO. 1

Wednesday's get the look #1

1. her 2. her 3. her 4. her

Jeg byder hermed "Wednesday's get the look" eller også kaldt "Onsdagens få looket" velkommen på bloggen! Det er lige nu bare en prøve for at se, om det overhovedet falder i nogen af jer læseres smag. For at gøre det mest muligt relevant, vil jeg prøve at finde trends som er set igennem tiden og samtidigt gøre det så billigt som det kan gøres. 

Denne onsdag har jeg valgt det klassiske sæt, som er set på Kim Kardashian. Jeg er selv vild med sættet, selvom jeg ikke er så meget for crop tops. Denne crop top viser ikke enormt meget mave og giver derfor stadig et touch af den finere stil. Jeg har valgt langærmede crop tops, hvor både brysterne vises og skjules - alt efter hvad man er til. 

Jeg håber, at I vil tage godt i mod dette koncept. Hvis I har nogle ønsker til en stil, I bare vil have fat i, så læg endelig en kommentar og jeg vil tage fat i sagen med det samme. Mange knus!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar