MY LOVE

Jeg havde en skøn dag i fredags, da min kæreste og jeg fejrede vores 16 måneders dag - pretty kliché, I know.. Hvem elsker ikke skønne dage med sin kæreste? Han er den skønneste og behøver ikke den store grund til at arrangere noget for os. Det kan være en hvilken som helst dag. Fredagen blev brugt ved stranden med sushi og slik, mens solen gik ned. Desværre blev det ikke til den solnedgang, som jeg havde håbet på, men det gjorde egentlig ikke noget. Hvis der er noget, jeg elsker, så er det gåture og nærvær. Det blev i hvert fald opfyldt. 

For første gang er der et direkte indlæg om min kæreste og for den sags skyld også et billede af ham. Jeg havde taget flere billeder af dagen, hvilket også gav mig en god anledning til at præsentere ham på bloggen. Flere har spurgt indtil hvorfor mit privatliv ikke er vist på bloggen? Jeg har været meget stille omkring mit privatliv på bloggen af flere grunde. Dog har jeg været opmærksom på, at jeg nok ville lade det ske på et eller andet tidspunkt. Tidspunktet er hermed nået og I er nu et skridt tættere på at kende hende bag bloggen. 

Mange knussss og tusinde tak for at læse med!! <3

2 kommentarer:

  1. Super fint indlæg! Kan godt forstå, at du har haft svært med at dele dit privatliv på bloggen - sådan har jeg det nemlig også!
    Forresten, må jeg spørge om hvordan du har fået dit eget domæne, nu hvor din blog er på blogspot? <3
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! <3
      Hvis du vil sende en mail på sabatina@outlook.dk, kan jeg komme med en længere forklaring og sende links.

      Mange knus

      Slet