SAVING UP FOR ....

Af en eller anden grund har jeg i et stykke tid 'cravet' en sparegris til at putte alle mine fortabte mønter i. Siden erhvervelsen af mit visa har jeg ikke haft en decideret pung til mønter, så de lægger altid et eller andet i enten min jakkelomme, taske eller et helt tredje sted. Nu har jeg fundet dette glas til at bevare mine mønter i og ikke længere miste dem. Der er en masse Tumblr-idéer indblandet i dette lille projekt - I kender sikkert det med at sætte en etiket på glasset for at spare op til en bestemt ting, jeg ved bare ikke, hvad det skulle være lige nu. Mon ikke jeg kommer på noget en dag? Indtil videre bliver det et glas til at holde på alle mine mønter. 

Jeg håber, at I nyder denne ekstra fridag og det super lækre vejr! Nu er der kun 1 eksamen tilbage for mit vedkommende indtil jeg bliver student. 3 år på gymnasiet er allerede gået.. Wow. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar