SANDALS FOR THE SUMMER

Summer sandals

Igennem vinteren og foråret har jeg været trofast ved mine højhælede støvler, som får mig til at se bare lidt højere ud. Med mine 'små' ca. 1.62 meter gør det ikke spor, at skoene har en hæl på mindst 7 cm. Det vil jeg selvfølgelig også gerne have til sommer, så derfor har jeg været på jagt efter nogle lækre sandaler med hæl (ofc!!). Min veninde har de lækreste sandaler med hæl, som også har givet mig inspiration til at finde en masse lignende. Kollagen er mit eksempel på, hvad jeg ville sætte mine fødder i til sommer. Ved at trykke på kollagen kommer I frem til en side, hvor links og priserne er til alle sandalerne.

Jeg håber, at alt går vel hos jer, og jeres eksaminerne er på plads! <3

2 kommentarer:

  1. Åh elsker også hæle, dog er jeg 171, så højde er ikke mit problem, men skønne er de!
    Er vild med de hvide nederst til venstre :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De er vildt smukke - især her til sommeren! <3

      Slet