STUDENT 2015

Student 2015

Mango playsuit Nelly kjole Asos bukser Asos kjole

I disse dage kan jeg ikke andet end at tænke på, hvad jeg vil iklæde mig, når jeg når studenterdagene. Det bliver uden tvivl en skøn tid at gå i møde - lige efter alle eksamenerne. Det er jo ikke kun ét outfit, man skal tænke på, men flere endda. Til min sidste eksamen, har jeg i tankerne, at jeg iføre mig en playsuit, fordi jeg synes, at det er en god kombi mellem det ikke alt fine, men heller ikke alt for casual. Til dimissionen vil jeg gerne have en kjole på, hvor jeg ikke skal ligne en konfirmand, men den skal stadig være hvid. En af de ovenstående er et godt eksempel på at ligne en student. Hvis man ikke er til kjoler, så har jeg fundet de perfekte cigarette trousers! Jeg er forelsket i mine egne, og jeg tvivler ikke på, at de ikke vil se godt ud til en fin overdel. Selvfølgelig skal smykkerne også med - jeg hælder mest til det simple. Af egen erfaring er skoene det, der siger mest om et outfit.

Jeg glæder mig i hvert fald til, at jeg er student! Knussss <3

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med playsuitet, det kan jo også sagtens bruges bagefter. Jeg bliver desværre først student næste år, så der er lidt tænketid endnu ;)

    http://frekvensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige det!

      Så har du en masse tid til at tænke <3

      Slet