HARDCASE FOR MY MACBOOK






Dette indlæg er sponsoreret af mimac.dk

Jeg har modtaget dette fine hardcase fra mimac.dk, som har et lækkert touch! Den glatte overflade gør det nemt at rengøre uden at de klistrede fingre sætter sig fast. Der er så mange mennesker, som har en MacBook og derfor er det enormt smart at kunne gøre sin Mac personlig ved at sætte sit eget præg. Jeg valgte nu mest guld for at den skulle matche min iPhone. Udvalget af farver derinde er helt fint! På grund af min lidt upåpasselige håndtering af min MacBook har den fået lidt skrammer og buler, som dette case dækker helt perfekt (!!). Jeg anbefaler, at man erhverver sig et case til at holde ridser og buler væk fra sin Mac eller, hvis det er for sent, dækker sine ridser og buler.

Deres kundeservice svarer dig indenfor et døgn, hvis du har problemer med nogle ting eller bare har nogle spørgsmål omkring handlen eller produkterne. Handlen fungerer lige til og uden problemer. Jeg bestilte mit hardcase dagen inden Store bededag og fik det allerede hjem lørdag formiddag. Det var en ekstremt hurtig handel taget i betragtning af helligdagen. Ikke nok med, at deres priser er rimelig overkommelige, så er dermed også studierabat hos dem! Du sparer 10% som studerende, når du skal bestille noget. Studierabatten kan ordnes ved at rulle helt ned på siden og under spalten Information.

Jeg er i hvert fald super tilfreds med servicen og den hjælp, jeg har fået. Du kan tjekke resten af deres udvalg på mimac.dk eller på deres Facebook side her. De har netop det man mangler, som en Apple-bruger.

Mange knusss <3

2 kommentarer:

  1. Det skal helt sikkert tjekkes, det ser jo mega fint ud!

    http://frekvensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super fint! Jeg vil kun anbefale at man har et til sin Mac <3

      Slet