THE WHITE OUTFIT


Blazer H&M Bukser Mango Stiletter Moss Copenhagen

Dét hvide outfit ses sjældent på bloggen, men jeg elsker det! I vintertiden har det været en smule sværere at style et helt hvidt outfit pga. støvlerne. Heldigvis er Danmark begyndt at vise sin varmere side, hvilket passer mig perfekt. Jeg har tit tænkt over, om jeg er en vintertype eller mere sommertypen, når det kommer til beklædningen. Lag på lag er skønt, men jeg tror faktisk, at jeg hælder mere til sommer stilen, da jeg er markant bedre til at kombinere mit tøj på denne front. 

Dette outfit er en klassikker fra min side af. Mit tøj er for tiden (og har været i de seneste år) præget af et helt sort eller et helt hvidt sæt tøj. Jeg er vild med det helt hvide outfit!

6 kommentarer:

  1. Virkelig lækker outfit! Jeg er også selv helt vild med all white outfits - og det klæder jo dig rigtig meget! :)
    Håber du vil kigge forbi!
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer til at hitte til sommer - i hvert fald hos mig ;-)

      Jeg tager et kig forbi <3

      Slet
  2. Hvor er det et fint og lækkert outfit! :-D Kig meget gerne forbi.

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Jeg smutter forbi med det samme <3

      Slet
  3. Lækkert outfit og skøn forårsstemning over billederne! :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Solen og vejret har været med mig denne dag ;-)

      Slet