PIZZA IN NO TIME



Jeg er begyndt at udforske køkkenet lidt mere end hvad jeg normalt gør. Hvilket faktisk har gjort mig klogere på, hvordan jeg faktisk tilbereder min mad. Jeg er oftest til den slags mad, hvor det næsten ikke tager noget tid at lave. Denne enormt hurtige pizza er i øjeblikket populær hos mig, som jeg har lært at lave af min kærestes lillesøster. 

Du skal bruge: 
  • Pizzabrød
  • Pizzatopping (tomatsauce)
  • Skinke, kylling, kebab - alt hvad du har lyst til
  • Mozzarella ost
  • En eller form for salat til at toppe pizzaen 

Fremgangsmåden er lige til. Du starter med at tænde oven på 200 grader. Derefter smøres tomatsaucen ud på pizzabrødet. Herefter lægges skinken, kyllingen eller det helt tredje på og til sidst osten. Den skal være i oven til osten er en smule gyldenbrun. Salat kan sættes på, når pizzaen er færdig. 

Velbekommen!

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Virkelig god idé :)
    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også selv imponeret! <3

      Slet
  3. Hvor lækkert og dejlig nemt, må jeg huske! :-D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet