GETTING READY FOR SPRING & SUMMER




Bukser Asos Toppe H&M Jakke H&M

Det er efterhånden så lang tid siden, at jeg sidst har vist jer, hvad jeg har gjort af indkøb. Derfor er det oplagt for mig at vise jer mine seneste køb, som jeg glæder mig til at iklæde mig. Det er ingen hemmelighed, at jeg hælder mest til sort og hvid, og om sommeren bliver den hvide beklædning luftet en hel del! Jeg er begejstret for H&M's seneste kollektioner, som dermed har bragt mig tre styks nye beklædningsdele. Min kærlighed for cigarette trousers er vokset ekstremt. Af den grund måtte jeg simpelthen også erhverve mig et par i hvid. Dog har jeg allerede et par i sort, som jeg helst ikke vil have foruden i mit klædeskab. 

Jeg ser snarest, at jeg får planlagt et outfit indlæg i disse klæder. Mange knus! <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar