NEW TITLE

Her kommer der et lidt sent indlæg. Normalt blogger jeg ikke på denne tid, men jeg bliver lige nødt til at fortælle jer, at jeg har ændret titlen på min blog. Før hed bloggen "Life of Sabatina", men jeg har nu valgt at ændre bloggens navn til "lavie davie". Historien bag dette navn er faktisk mærkelig. I går da jeg var i København for at shoppe, var jeg på et tidspunkt inde i Matas. Jeg stod og kiggede på Essie's neglelakker. Jeg kan fra lang afstand lige spotte, da jeg vender hovedet, et af neglelakkernes navne. Det første jeg så var "lavie davie" og tænkte, der var da et flot navn. Jeg gik tættere på for at se farven, da jeg kommer tættere på, kan jeg se, at neglelakken hedder "lovie dovie" og ikke "lavie davie". Jeg har siden i går grublet over, om bloggens navn nu skulle ændres til noget mere originalt. Det skal det i hvert fald nu! Jeg ved ikke, om "lavie davie" betyder noget bestemt, hvis I gør, så skriv endelig, hvis det betyder noget. Jeg vil nødig have, at det betyder noget slemt. Titlens skrift vil nok ændres hen ad vejen. (Ps. billedet har før været på bloggen. Jeg synes bare, det ville være et kedeligt indlæg, hvis der intet billede var.) Hvad synes I om den nye titel? <3 

16 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er et super fedt navn! :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg smutter lige forbi din blog og tjekker den. :-)

      Slet
  2. Fedt navn, mere specielt og et navn man husker :-)

    www.whenwonderscollide.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange tak! Det er jeg super glad for, du siger! :-)

      Slet
  3. Synes det er fedt at der hører en lille historie til navnet, og det lyder også super specielt og originalt!

    http://souriresouvent.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det har jeg egentlig ikke tænkt over, men ja, det er egentlig ret fedt! Tusinde tak!

      Slet
  4. Titlen er rigtig fed, den er ret original. :) Super fed blog!

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Fedt navn!

    nicolinesverdenn.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fin blog! -Tag gerne et kig forbi - liveanddream-claudia.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det et godt billede(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-23.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg smutter lige forbi :-)

      Slet
  8. cool blog du har dig skønne bliv ved med det

    SvarSlet
  9. Super fedt og origanalt! i like :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  10. Elsker det! :)
    Vil du ikke følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smutter lige forbi :-)

      Slet
  11. Tusinde tak, piger! <3

    SvarSlet